၂၀၁၀ ေ႐ြးေကာက္ပြဲႏွင့္ အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ (ဒုတိယပိုင္း)

အာရ္အက္ဖ္ေအ တနဂၤေႏြေဆြးေႏြးပြဲ (၂၂-၃-၀၉)
အာရ္အက္ဖ္ေအ ။ ။ ဟုတ္ပါၿပီ။ ေဒၚခင္ၫြန္႔မူလည္း ေစာေစာက ျဖတ္ေျပာလုိက္တယ္ထင္တယ္။ (က်မ က်မ က်မ …) ေအာ္ ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအးလား ေျပာပါဦးခင္ဗ်။

ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအး ။ ။ ဟုတ္ကဲ့ က်မ ဗဟိုနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ေျပာခ်င္တာေတြ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ ပထမ က အဲလိုေပါ့ေနာ္ တရား၀င္ဗဟိုအလုပ္အမႈေဆာင္အဖြဲ႔မွာေပါ့၊ ဆရာႀကီးဦး၀င္းတင္နဲ႔ အာရ္အက္ဖ္ေအနဲ႔ ႏို၀င္ ဘာလ၀က္ေလာက္က ေျပာသြားတဲ့ သတင္းတခုမွာ အဲက်မ က်မလည္း ပိုၿပီးသိသြားတယ္။ တရား၀င္ ဗဟိုအ လုပ္အမႈေဆာင္အဖြဲ႔မွာ ဦး၀င္းတင္မေျပာနဲ႔၊ ေဒၚစုနဲ႔ ဦးတင္ဦးေတာင္မွ ဗဟိုေကာ္မရွင္ရဲ႕ တရား၀င္မွတ္ပံုတင္ ၿပီး အသိအမွတ္ျပဳထားတာ မဟုတ္ဘူးဆိုတဲ့စကားကို က်မက ေတာ္ေတာ္ကို ဘ၀င္မက်ျဖစ္သြားတယ္။ ကိုယ့္ ပါတီတြင္းရဲ႕ ကိစၥကို ကိုယ့္ပါတီတြင္းဖြဲ႔စည္းမႈကို ကိုယ္ဘာလုိ႔ မလုပ္ႏိုင္တာလဲ။ က်မတို႔ဟာ အစိုးရရဲ႕၀န္ထမ္း ေတြမဟုတ္ဘူး။ အစိုးရရဲ႕ လခစားေတြ မဟုတ္ဘူး။ အစိုးရရဲ႕ ၫႊန္ၾကားခ်က္အတိုင္း က်မတို႔က လုပ္ရမယ့္ အ ဖြဲ႔အစည္းမဟုတ္ဘူး။ တရား၀င္ ဦးေဆာင္ပါတီႀကီး တခုအေနနဲ႔ မိမိလုပ္သင့္တာကို လုပ္စရာေတြ အမ်ားႀကီး ရွိတယ္။


“ဗဟိုရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြ၊ ဗဟိုရဲ႕ ၫႊန္ၾကားခ်က္ေတြ မရွိခဲ့လို႔ က်မတို႔ တေလွ်ာက္လံုးမွာ အႏွစ္ ၂၀ လံုးလံုး က်မတို႔ ဒီလိုထိုင္ေနသလို ျဖစ္လာခဲ့တယ္လို႔ က်မဒီလုိပဲေျပာခ်င္တယ္။ တခ်ိန္မွာ ႏိုင္ငံေရးတရားခံထဲမွာေတာင္မွ အန္အယ္လ္ဒီ ပါသြားႏိုင္တယ္လို႔ က်မေျပာလိုတယ္။ ဘာမွ ၫႊန္ၾကားခ်က္လည္းမရွိဘူး၊ အလုပ္အကိုင္လည္း မရွိတဲ့အခါမွာ ဒီလုိပဲ အင္အားေတြက ယုတ္ေလ်ာ့လာတယ္။ အဲေတာ့ ကိုယ့္ပါတီတြင္းကိစၥကို ကိုယ္ေပါ့ေနာ္ ၿမိဳ႕နယ္အဆင့္မွာ ဘယ္လိုရွိရမယ္၊ ျပန္လည္ဖြဲ႔စည္းမႈေတြ ဘယ္လိုရွိရမယ္၊ ဗဟိုမွာဆိုလို႔ရွိရင္လည္း စီအီးစီက ဘယ္လိုရွိရမယ္ လိုအပ္လာရင္ လူငယ္ေတြ လူလတ္ေတြကို တိုးခ်ဲ႕ရမယ္ေပါ့ေနာ္။ အဲလိုမ်ဳိး တိတိက်က် တာ၀န္ေပးရမယ္။ မိမိပါတီဖြဲ႔စည္းမႈကို မိမိဘာသာ လြတ္လပ္တဲ့ဆႏၵနဲ႔ လုပ္ရဲရမယ္။ ဒါေတြကို က်မေျပာေနတာပါ။” (ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအး)

အႏွစ္ ၂၀ ကာလတေလွ်ာက္လံုးမွာ ကိုယ့္ပါတီဖြဲ႔စည္းမႈေတြကို က်မတို႔က ပါတီတြင္းလုပ္ငန္းေတြေနာ္။ ဒါ လူ ထုနဲ႔ေပါင္းၿပီး အတိုက္အခံလုပ္တာေတြ မပါေသးဘူး။ အဲလိုမ်ဳိးေတြ က်မတို႔က မလုပ္ႏုိင္ခဲ့ဘူး။ အခုေနာက္ဆံုး ဆိုလို႔ရွိရင္ စီစီတိုးခ်ဲ႕ဖြဲ႔တယ္ေပါ့ေလ။ က်မတို႔က စီစီတိုးခ်ဲ႕ဖြဲ႔ပါ၊ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေတြ အစည္းအေ၀း ေခၚေပးပါ၊ က်မတို႔ ခဏခဏ အႀကိမ္ႀကိမ္ ေတာင္းဆိုခဲ့တယ္။ အခုေနာက္ဆံုး ဦးဉာဏ္၀င္း အစရွိသျဖင့္ေပါ့၊ သူတို႔ ၆ ေယာက္လား၊ ၇ ေယာက္လား တိုးခ်ဲ႕ဖြဲ႔တယ္။ အဲဒါ က်မေမးၾကည့္လိုက္ေတာ့ အဲဒါ စီစီမဟုတ္ဘူး။ စီ ဒဗလ်ဴစီေခၚတာေပါ့ေလ။ လုပ္ငန္းေကာ္မတီေလးေတြ တုိးခ်ဲ႕ဖြဲ႔တာ။ အဲေတာ့ စီစီတုိးခ်ဲ႕ဖြဲ႔တာ မဟုတ္ေသးတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ အမွန္ကေတာ့ ဒီလူေတြပဲ ဒီအလုပ္ေတြပဲ လုပ္ေနၾကတဲ့ေနရာမွာ စီစီတိုးခ်ဲ႕ဖြဲတယ္ေပါ့ေနာ္။

အာရ္အက္ဖ္ေအ ။ ။ ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအး က်ေနာ္ တခ်က္ျဖတ္လိုက္မယ္။ က်ေနာ္ သေဘာေပါက္သေလာက္ ေတာ့ စီဒဗလ်ဴစီဆိုတာ (Central Working Committee) ဗဟိုအလုပ္အမႈေဆာင္ေကာ္မတီ၊ (ေဒၚျမင့္ျမင့္ ေအး ေျပာ - လုပ္ငန္းေကာ္မတီေလးေတြ) အဲ ဟုတ္ကဲ့ ဗဟိုလုပ္ငန္းေကာ္မတီ၊ ေနာက္တခါ ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအး အခုေျပာတဲ့ စီစီဆိုတာ (Central Committee) ဗဟိုေကာ္မတီေပါ့ေနာ္ (ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအး ေျပာ - ဟုတ္ကဲ့)။ ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအးတို႔က ဗဟိုေကာ္မတီ တုိးခ်ဲ႕ဖို႔ တင္ျပေနတာလား။

ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအး ။ ။ စီစီတိုးခ်ဲ႕ဖြဲ႔ဖို႔ဆိုတာကလည္း က်မမွတ္မိ … က်မသိသေလာက္ ဦးဉာဏ္၀င္း၊ ဦးအုန္း ႀကိဳင္၊ ေဒါက္တာ၀င္းႏိုင္၊ ဦးစိန္လွဦး၊ ဦးသိန္းၫြန္႔၊ ဦး၀င္းျမင့္၊ ေနာက္တေယာက္က ဘယ္သူလဲ အားလံုး အဲ ၇ ေယာက္ကို ျဖစ္ေစခ်င္တာက စီစီဆို စီစီလို႔ တင္းတင္းရင္းရင္း ေျပာေစခ်င္တာ။ အဲေတာ့ က်မကလည္း အ ျမဲတမ္း ဦးဉာဏ္၀င္းနဲ႔ အဆက္အသြယ္ရွိတယ္။ ေျပာေတာ့ … ဥကၠ႒က သိပ္ၿပီးေတာ့ သတိထားလြန္းအားႀကီး တယ္တဲ့။ စီစီဆိုတာ ၀ိတ္ပိုပါတယ္ေလ။ စီစီတိုးခ်ဲ႕တယ္ဆိုတာ စီစီဆိုတာ စီအီးစီရဲ႕ ေဘးက စီစီေပါ့။ စီစီအ ေနနဲ႔ဆိုလို႔ရွိရင္ စီအီးစီလုပ္ရမယ့္ အလုပ္ေတြကို ဒီ စီစီက လုပ္ေနတာ။ အခုလည္း တကယ္လည္းလုပ္ေနတာ။ လုပ္ေနေပမယ့္ စီစီလို႔မေျပာဘဲ စီဒဗလ်ဴစီေပါ့။ လုပ္ငန္းေကာ္မတီေလးေတြ အေနနဲ႔ပဲ တိုးခ်ဲ႕ဖြဲ႔တယ္။ အဲဒီအ ခါမွာ စီစီျဖစ္မွသာလွ်င္ ၀ိတ္ပါမယ္။ ပိုၿပီးေတာ့ေပါေနာ့္။ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်သင့္တယ္။ စီစီလို႔ပဲ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ် သင့္တယ္။ စီစီလုိ႔ပဲ တရား၀င္ ေၾကညာသင့္တယ္။ အဲဒီလိုမ်ဳိး ေခါင္းစဥ္တပ္ျခင္းအားျဖင့္ စီစီက ၀ိတ္ပါတယ္။ စီဒဗလ်ဴစီအေနနဲ႔ လုပ္ငန္းေကာ္မတီေလးေတြဆိုေတာ့ ၀ိတ္မပါဘူး။ လုပ္ရတာ ဒီအလုပ္ ဒီအလုပ္ပဲ။ အဲလိုကို လည္း တင္းတင္းရင္းရင္း ဗဟိုအလုပ္အမႈေဆာင္အဖြဲ႔အေနနဲ႔ မလုပ္ခဲ့ႏိုင္ဘူး။

ေနာက္တခ်က္က ေၾကညာခ်က္ ၁၈ ထုတ္တယ္ေပါ့။ ေၾကညာခ်က္ ၁၈ ရဲ႕ အႏွစ္ခ်ဳပ္က လႊတ္ေတာ္ေခၚေပးပါ၊ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေတြကေန အေျခခံဥပေဒကို ျပန္ၿပီးျပင္ဆင္တဲ့ ေကာ္မတီေလးဖြဲ႔မယ္။ ဒီေကာ္မတီ ကေန ၆ လအတြင္း ဒါကို ျပင္ဆင္မယ္လို႔ ေျပာတယ္။ အဲေတာ့ အစကတည္းက ေကာ္မတီဖြဲ႔မေပးတာ။ ေၾက ညာခ်က္ ၁၈ မွာ ေကာ္မတီဖြဲ႔မေပးတာ။ ေကာ္မတီဖြဲ႔မေပးလို႔ရွိရင္ ဘာလုပ္မယ္ဆိုတဲ့ ဆက္ၿပီးေတာ့ လုပ္ငန္း စဥ္ ဘယ္ေတာ့မွ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ဗဟိုရဲ႕ ေၾကညာခ်က္မွာ မပါပါဘူး။ ေနာက္တခုက ေၾကညာခ်က္ေလးေတြ ထုတ္ေန ႐ံုပဲဆိုတာကို လူေတြက ေျပာၾကတယ္။ တကယ့္တကယ္က်ေတာ့ လူေတြရဲ႕ နစ္နာေနတဲ့ဟာကို အဖြဲ႔ခ်ဳပ္အေန နဲ႔ ေျပာေစခ်င္တယ္။ က်မတို႔ အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ဟာ အဓိကေပါ့ေနာ္ ဦးေဆာင္ေနတဲ့ အႀကီးမားဆံုး အင္အားအႀကီးဆံုး ဦးေဆာင္ပါတီႀကီးတခုျဖစ္တယ္။ ဦးေဆာင္ပါတီႀကီးတခုအေနနဲ႔ လူထုေရွ႕ကေန မားမား မတ္မတ္ ဦးေဆာင္မႈမေပးႏိုင္ေသးဘူးလို႔လည္း က်မေျပာခ်င္တယ္။ ဦးေဆာင္ေပးဖို႔ လုိအပ္ေနၿပီလို႔လည္း က် မေျပာခ်င္တယ္။

အာရ္အက္ဖ္ေအ ။ ။ ဟုတ္ၿပီ ေဒၚခင္ၫြန္႔မူလည္း ေျပာပါဦး။

ေဒၚခင္ၫြန္႔မူ ။ ။ ဟုတ္ကဲ့ အခုလိုေပ့ါေနာ္ အထက္နဲ႔ေအာက္ က်မတို႔အဖြဲ႔၀င္ေတြရဲ႕ သေဘာထားေတြေပါ့ ေနာ္၊ ဒီလုိမ်ဳိးမျဖစ္သင့္ဘူး။ အျပင္ကို မထြက္သင့္ဘူး။ က်မတို႔ရဲ႕ ပါတီတြင္းကိစၥေတြ ပါတီတြင္းမွာပဲ က်မတို႔ က ေျဖရွင္းသင့္တယ္။ ဒါကလည္း တာ၀န္အရွိဆံုးကေတာ့ သက္ဆုိင္ရာ လူႀကီးေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အခုအခ်ိန္ မွာ ျပည္တြင္းျပည္ပအားလံုးက လုပ္သင့္လုပ္ထိုက္တာေတြကို ညီညီၫြတ္ၫြတ္လုပ္ေဆာင္ဖို႔ က်မတို႔က လုိ တယ္။ က်မတို႔က တဘက္က မကမ္းခ်င္တဲ့ လက္ကို ကမ္းခ်င္လာေအာင္ ေဆာင္႐ြက္ရမွာမို႔ အင္မတန္မွ ခက္ ခဲပါတယ္။ ေတာ္႐ံုအင္အား၊ ေတာ္႐ံုညီၫြတ္မႈေတြနဲ႔ ေတာ္႐ံု၀ိရိယစိုက္မႈေတြနဲ႔ မရႏုိင္ပါဘူး။ အားလံုးက အင္ တိုက္အားတိုက္ စၿပီးေတာ့ ညီညီၫြတ္ၫြတ္ လုပ္ေဆာင္ဖို႔လိုတယ္လို႔ က်မအေနနဲ႔ ျမင္ပါတယ္။

အာရ္အက္ဖ္ေအ ။ ။ ဟုတ္ကဲ့ ေဒၚခင္ၫြန္႔မူ အဲေတာ့ က်ေနာ္တခုေပးပါရေစ။ ပါတီတြင္းကိစၥေတြ ဆိုတာ ေတာ့ ဟုတ္ပါတယ္ခင္ဗ်။ အဲေတာ့ ပါတီတြင္းကိစၥဆိုလို႔ ပါတီအတြင္းမွာ အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ လူႀကီး ပိုင္းနဲ႔ ရန္ကုန္မွာရွိတဲ့ အန္အယ္လ္ဒီအဖြဲ႔၀င္ လူငယ္ေတြၾကားမွာ ျပႆနာေလးေတြ ျဖစ္ၾကတယ္ဆိုၿပီးေတာ့ ဒီ သတင္းကေတာ့ ဘယ္ေရဒီယိုက ေျပာေျပာ မေျပာေျပာ က်ေနာ္ထင္တယ္ ျမန္မာဒီမိုကေရစီအင္အားစုအား လံုး ျပည္တြင္းျပည္ပကေတာ့ အကုန္သိေနၾကတဲ့ သတင္းပဲ။

ေဒၚခင္ၫြန္႔မူ ။ ။ ဒီကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္လို႔လည္း က်မတို႔အဖြဲ႔ထဲမွာ အားလံုးက စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနၾကပါ တယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ လူႀကီးေတြအေနနဲ႔ေပါ့ေနာ္ လူငယ္ေတြရဲ႕ သေဘာထားေတြကလည္း ညႇိႏိႈင္းေဆာင္ ႐ြက္ဖို႔ လိုတယ္လို႔ က်မေျပာေနတာပါ။

အာရ္အက္ဖ္ေအ ။ ။ ဟုတ္ၿပီ အဲေတာ့ ေဒၚခင္ၫြန္႔မူအေနနဲ႔ဆိုရင္ေကာ လူႀကီးလူငယ္ႏွစ္ဘက္စလံုးက ဘယ္ လိုခံယူခ်က္မ်ဳိး ရွိသင့္သလဲ။

ေဒၚခင္ၫြန္႔မူ ။ ။ လူႀကီးလူငယ္ႏွစ္ဦးက အခုအခ်ိန္မွာ ခုနက်မေျပာသလို အရမ္းအေရးႀကီးေနတဲ့ အခ်ိန္ျဖစ္ တယ္။ ဒါေတြကို စကားေျပာေနဖို႔မလုိဘူး။ လူငယ္ေတြဘက္ကလည္း စိတ္လိုက္မာန္ပါမလုပ္သင့္သလို လူႀကီး ေတြအေနနဲ႔ကလည္း လူငယ္ေတြရဲ႕ သေဘာထားေတြကို ညႇိႏိႈင္းေဆာင္႐ြက္ၾကမယ္ဆိုရင္ ဒီလုိျပႆနာေတြ ထြက္လာစရာ မရွိပါဘူး။

အာရ္အက္ဖ္ေအ ။ ။ ဟုတ္ၿပီ အဲေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ေနာက္တဆင့္ ဆက္ရေအာင္။ အခုလာမယ့္ ဒီေ႐ြးေကာက္ ပြဲနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအးတို႔ ၿမိဳ႕နယ္ေတြဘက္မွာေကာ ဘယ္လိုျပင္ဆင္မႈေတြရွိလဲ။ ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအး တို႔ေကာ ဘယ္လိုျမင္ထားၾကလဲခင္ဗ်။

ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအး ။ ။ ဟုတ္ကဲ့ရွင့္။ ၿမိဳ႕နယ္ေပၚမွာ ျပင္ဆင္မႈေတြကေတာ့ က်မ ေသခ်ာမသိဘူး။ ေနာက္ၿပီး ေတာ့လည္း ေ႐ြးေကာက္ပြဲနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ဥပေဒလည္း မထြက္ေသးဘူး။ ပါတီေတြ ဖြဲ႔ခြင့္လည္း မရေသးဘူး။ ဒါေတြ သူတို႔လုပ္တယ္ဆိုလို႔ရွိရင္လည္း က်မတို႔ သတင္း႒ာနေတြက ၾကားတာေလာက္ပဲရွိတယ္။ သူတို႔လူႀကီး ေတြ ဘယ္မွာစည္း႐ံုးတယ္ ဘာညာဆိုတာေလာက္ပဲရွိတယ္။ က်မတို႔ ၿမိဳ႕နယ္အေနနဲ႔ကေတာ့ ဒီကိစၥကိုက စ ေပၚလာကတည္းကိုက ခ႐ိုင္အစည္းေ၀းတိုင္း အစည္းေ၀းတိုင္းမွာ ခ႐ိုင္အေနနဲ႔တက္ေရာက္လာသမွ် အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ အဖြဲ႔၀င္ေတြအားလံုးဟာ ေ႐ြးေကာက္ပြဲကို လက္မခံတဲ့ လမ္းေၾကာင္းေတြပဲ တေလွ်ာက္လံုး တိုက္ခိုက္ေျပာဆို လာတယ္။ လံုး၀လက္မခံႏိုင္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ လက္မခံႏိုင္ေပမယ့္ က်မတို႔ ၿမိဳ႕နယ္အစည္းအေ၀းေတြမွာေတာ့ က်မတို႔ ၿမိဳ႕နယ္အဆင့္ ခ႐ိုင္အဆင့္ေလာက္နဲ႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္လည္း မခ်သင့္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္လည္း မခ်ဘဲနဲ႔ ဗဟိုရဲ႕ ရပ္တည္ခ်က္ ဗဟိုရဲ႕လမ္းေၾကာင္းကို က်မတို႔က ေစာင့္ေနတာျဖစ္တယ္။

ဒီေနရာမွာ က်မေျပာခ်င္တာက စစ္အစိုးရအေနနဲ႔ကလည္း ေ႐ြးခ်ယ္စရာ လမ္းႏွစ္ခု၊ တခုက အန္အယ္လ္ဒီကို ေ႐ြးေကာက္ပြဲ ၀င္ခြင့္ျပဳမွာလား၊ မျပဳဘူးလား။ အဲဒီ ေ႐ြးခ်ယ္စရာ လမ္းႏွစ္ခုရွိတယ္။ ဒီေနရာမွာ ၀င္ခြင့္မျပဳဘူး ဆိုလို႔ရွိရင္ အန္အယ္လ္ဒီမပါတဲ့ ေ႐ြးေကာက္ပြဲကို ကမၻာကလည္း အသိအမွတ္ျပဳမွာ မဟုတ္ဘူး။ ဘယ္သူမွ လည္း အသိအမွတ္မျပဳဘူး။ ဘယ္သူမွ အသိအမွတ္ျပဳမွာ မဟုတ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ နအဖစစ္အစိုးရရဲ႕ လုပ္ ရပ္ဟာ ေအာင္ျမင္မႈလည္း မရွိဘူး။ ေအာင္ျမင္မႈမရွိဘူးဆိုတာက တိုင္းျပည္မတိုးတက္ဘူး၊ မၿငိမ္းခ်မ္းဘူး၊ မ တည္ၿငိမ္ဘူး၊ ဗံုးကြဲမႈေတြ လူထုဆႏၵျပမႈေတြ မေက်နပ္တဲ့ ျပည္သူလူထုေတြရဲ႕ ဆူပူအံုၾကြမႈေတြနဲ႔ပဲ ရင္ဆိုင္ေန ရမယ္။ ဒီေနရာမွာ အန္အယ္လ္ဒီဘက္က ေျပာရမယ္ဆိုလို႔ရွိရင္ အန္အယ္လ္ဒီကလည္းပဲ ေ႐ြးေကာက္ပြဲ၀င္ မယ္ မ၀င္ဘူးဆိုတဲ့ ေ႐ြးခ်ယ္စရာ လမ္းႏွစ္လမ္းရွိတယ္။ ဒီေနရာမွာ ဘယ္လိုအေနအထားျဖစ္မွ ၀င္မယ္ဆိုတဲ့ အန္အယ္လ္ဒီရဲ႕ လမ္းေၾကာင္းက ေဖာ္ျပၿပီးသားျဖစ္တယ္ေပါ့ေနာ္။ အဲဒီလုိမ်ဳိး ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးပါ၊ လႊတ္ေတာ္ ေခၚေပးပါ၊ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသား လႊတ္ေပးပါ၊ အေျခခံဥပေဒကို ျပန္လည္ျပင္ဆင္ပါ။ ဒါေတြ က်မတို႔က ေျပာ ခဲ့ၾကတယ္။

ဒီေနရာမွာ အနိမ့္ဆံုးအဆင့္ျဖစ္တဲ့ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔တကြ ႏုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ား လႊတ္ေပးျခင္း အားျဖင့္ ပထမဆံုး ထင္သာျမင္သာတဲ့ လက္ဆုပ္လက္ကိုင္ ျပႏိုင္တဲ့ အေျပာင္းအလဲတရပ္ေပ့ါေနာ္။ ဒီျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲမႈရွိလာမွသာ ေရွ႕ဆက္ၿပီးေတာ့ ေ႐ြးေကာက္ပြဲကိစၥကို ေျပာႏိုင္မွာျဖစ္တယ္လို႔ က်မတို႔ အန္အယ္လ္ ဒီက ေျပာၿပီးသားျဖစ္တယ္။ ဒီလို ထင္သာျမင္သာတဲ့ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈေတြ လုပ္ေပးလာေအာင္ အန္အယ္လ္ ဒီမွာ အင္အားရွိဖို႔လိုတယ္။ အန္အယ္လ္ဒီ စီအီးစီက မိမိပါတီတြင္းကိစၥကို ျပတ္ျပတ္သားသား ရဲရဲ၀င့္၀င့္ ဦး ေဆာင္ဖို႔လိုတယ္။ ဒီကေန႔ ကိုယ့္ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ အခက္အခဲ၊ အက်ပ္အတည္းကို လူထုနဲ႔ တသားတည္းက်ၿပီး လက္ေတြ႔ေျဖရွင္းႏိုင္ဖို႔ အင္အားအႀကီးဆံုး ဦးေဆာင္ပါတီႀကီးတခုအေနနဲ႔ လူထုေရွ႕ကေန မားမားမတ္မတ္ ဦး ေဆာင္ဖို႔လိုတယ္။ အားလံုးဟာ စည္းစည္းလံုးလံုး ညီညီၫြတ္ၫြတ္နဲ႔ စုေပါင္းေခါင္းေဆာင္ ေျဖရွင္းႏိုင္ဖို႔လို တယ္။

အဲေတာ့ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးပါ၊ လႊတ္ေတာ္ေခၚေပးပါ၊ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသား လႊတ္ေပးပါ အဲလိုေျပာေနရတာ တ ကယ့္တကယ္က်ေတာ့ က်မတို႔ အင္အားခ်ိန္ခြင္လွ်ာညီမွ်မွ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးေရးလမ္းေၾကာင္းေပၚ ေရာက္မယ္ လို႔ က်မက ေျပာခ်င္တယ္။ က်မတို႔မွာ အင္အားမရွိဘူးဆိုလို႔ရွိရင္ အင္အားခ်ိန္ခြင္လွ်ာ မညီမွ်ဘူးဆိုလို႔ရွိရင္ က်မတို႔ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးေရးလမ္းေၾကာင္းေပၚကို ေရာက္မွာမဟုတ္ဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ က်မတို႔မွာ ကိုယ့္ဟာ ကိုယ္ အင္အားျပည့္မွ တဘက္ကလည္း က်မတို႔ကို ေလးစားလာမွ ဒီေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးေရး လမ္းေၾကာင္းေပၚ ကိုေရာက္မယ္။ ဒီႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေတြကို လႊတ္ေပးမွာ။ အဲေတာ့ က်မတို႔ကိုယ္က်မတို႔ အင္အားျပည့္ဖို႔ လိုတယ္လို႔ က်မ ဒါ ပဏာမေျပာလိုတယ္။

အာရ္အက္ဖ္ေအ ။ ။ ဟုတ္ကဲ့ အင္အားျပည့္ဖို႔ဆိုတာ ဘယ္လိုလုပ္ငန္းရပ္မ်ဳိးကို ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအး ဆိုလိုတာ လဲခင္ဗ်။

ေဒၚျမင့္ျမင့္ေအး ။ ။ ဘယ္လုိလုပ္ငန္းရပ္မ်ဳိးကို ဆိုလိုတာလဲဆိုေတာ့ တဘက္က အာဏာပိုင္အဖြဲ႔အစည္းက ဘာေတြလုပ္ေနတယ္၊ ဘယ္လုိလုပ္ေနတယ္ အဲဒါေတြ ထားလိုက္ဦး။ ေလာေလာဆယ္ကို က်မတို႔မွာ ပံုမွန္ ေလး အင္အားေတြေပါ့ေနာ္၊ ဗဟိုရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြ၊ ဗဟိုရဲ႕ ၫႊန္ၾကားခ်က္ေတြ မရွိခဲ့လို႔ က်မတို႔ တ ေလွ်ာက္လံုးမွာအႏွစ္ ၂၀ လံုးလံုး က်မတို႔ ဒီလိုထိုင္ေနသလို ျဖစ္လာခဲ့တယ္လို႔ က်မဒီလုိပဲေျပာခ်င္တယ္။ တ ခ်ိန္မွာ ႏိုင္ငံေရးတရားခံထဲမွာေတာင္မွ အန္အယ္လ္ဒီ ပါသြားႏိုင္တယ္လို႔ က်မေျပာလိုတယ္။ ဘာမွ ၫႊန္ၾကား ခ်က္လည္းမရွိဘူး၊ အလုပ္အကိုင္လည္း မရွိတဲ့အခါမွာ ဒီလုိပဲ အင္အားေတြက ယုတ္ေလ်ာ့လာတယ္။ အဲေတာ့ ကိုယ့္ပါတီတြင္းကိစၥကို ကိုယ္ေပါ့ေနာ္ ၿမိဳ႕နယ္အဆင့္မွာ ဘယ္လိုရွိရမယ္၊ ျပန္လည္ဖြဲ႔စည္းမႈေတြ ဘယ္လိုရွိရ မယ္၊ ဗဟိုမွာဆိုလို႔ရွိရင္လည္း စီအီးစီက ဘယ္လိုရွိရမယ္ လိုအပ္လာရင္ လူငယ္ေတြ လူလတ္ေတြကို တိုးခ်ဲ႕ရ မယ္ေပါ့ေနာ္။ အဲလိုမ်ဳိး တိတိက်က် တာ၀န္ေပးရမယ္။ မိမိပါတီဖြဲ႔စည္းမႈကို မိမိဘာသာ လြတ္လပ္တဲ့ဆႏၵနဲ႔ လုပ္ရဲရမယ္။ ဒါေတြကို က်မေျပာေနတာပါ။

(ဆက္လက္ဖတ္႐ႈပါရန္)

0 comments:

  © Blogger template 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP